НОВИНКИ: професійна література з окремих актуальних питань бібліотечної справи
- Загальні питання бібліотечної справи (безбар’єрність)
- Бібліотека для дітей – книжковий простір безпеки та розвитку : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 квіт. 2023 р. / Нац. б-ка України для дітей ; уклад. Т.М. Кузілова – Київ: НБУ для дітей, 2023. – 152 с.
- Методичні рекомендації з питань створення безбар’єрного простору у публічній бібліотеці / упор.: Н. Розколупа; НБУ імені Ярослава Мудрого. – Київ, 2024 – 54 с.
- Суспільство без бар’єрів: метод. поради / Терноп. обл. універс. наук. б-ка. – Тернопіль, 2023. –24 с.
- Сучасна шкільна бібліотека: організація роботи : практ. посіб. – Київ, 2019. – 359 c.
- Бібліотеки у цифровому середовищі та медійному просторі
- Балюн О.О. Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram // Вісн. Кн. палати. – 2022. – № 6. – С. 19-26.
- Білик О. Онлайн-репутація: що це таке і навіщо вона потрібна бібліотекам // Бібл. планета. – 2021. – № 3. – С. 15-18.
- Бондаренко В. Бібліотечний мобільний сервіс як основа функціонування бібліотеки 4.0 // Бібл. вісн. – 2021. – № 2. – C. 17-29.
- Брусенцев В.О. Ефективність та проблеми розвитку офіційного сайту Харківської державної академії культури // Вісн. Харк. держ. акад. культури. – 2021. – Вип. 60. – С. 132-145.
- Василенко В.Ю. Основні напрями просування вебсайту закладу вищої освіти в умовах цифрової трансформації суспільства // Вісн. Харк. держ. акад. культури. – 2023. – Вип. 64. – С. 177-187.
- Вовк Н.С. Використання бібліотечних сторінок у соціальних мережах з метою морально-інформаційної підтримки читачів у березні-квітні 2022 року // Вісн. Харк. держ. акад. культури. – 2022. – Вип. 61. – С. 94-105.
- Горбань Ю.І. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2023. – №2. – С. 83-90.
- Данько-Сліпцова А. Особливості Telegram як інтернет-платформи поширення соціально значущої інформації // Укр. інформ. простір. – 2023. – № 2. – С. 275-286.
- Денбновецький С.О. Представництво публічних бібліотек України у медійному просторі // Укр. журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. – 2022. – Вип. 9. – С. 47-56.
- Жалко Т.Й. Віртуальний бібліотечний простір як середовище соціокультурної комунікації (на прикладі бібліотек м. Луцька) // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2019. – № 2. – С. 14-21.
- Завгородня В. Публічна бібліотека в мережі «Фейсбук». Бути там, де читач! // Бібл. форум : історія, теорія і практика. – 2021. – № 3. – С. 11-14.
- Кислова О. Дитячі бібліотеки у соціальних мережах: огляд присутності, ефективність комунікації // Б-ка у форматі Д°. – 2019. – № 2. – С. 18-21.
- Кісельова О. Чат-бот – віртуальний бібліотечний помічник // Бібл. форум : історія, теорія і практика. – 2022. – № 1. – С. 8.
- Яковенко О. Популяризація електронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій (на прикладі вітрин нових надходжень Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського) // Бібл. вісн. – 2021. – № 3. – C. 39-49.
- Підтримка ментального здоров’я. Бібліотерапія та арттерапія як культурні практики
- Базилевська О. Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботи з дітьми // Вісн. Дніпров. акад. неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. – 2022. – № 1. –
- С. 62-65.
- Герасимова С. Літературна гра «буриме» в соціокультурному просторі бібліотеки // Бібл. форум : історія, теорія і практика. – 2023. – № 2. – С. 22-24.
- Голуб І. Арттерапія - ключ до збереження здоров’я дітей під час воєнного стану в Україні // Б-ка у форматі Д. – 2022. – № 4. – С. 39-41.
- Дацун О.В. Особливості профілактики емоційного вигорання викладачів засобами арттерапії в умовах війни // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. Педагогіка. Психологія. – 2022. – Вип. 2. – С. 108-114.
- Забіянов Є., Антонюк Д. Бібліотечний театр та відеогеймінг // Бібл. форум : історія, теорія і практика. – 2022. – № 3. – С. 2-4.
- Кардаш О. Обігріти кожну дитину серцем. Бібліотерапія як ліки від стресу // Б-ка у форматі Д. – 2022. – № 2. – С. 24-28.
- Кобзєва І. Подолання психічної травми у дітей засобами казкотерапії // Вісн. Дніпров. акад. неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. – 2022. – № 1. – С. 66-72.
- Коржик Н.А. Бібліотерапевтичний інструментарій сучасної публічної бібліотеки // Вісн. Харк. держ. акад. культури. – 2019. – Вип. 54. – С. 41-52.
- Мордовенко Е. Бібліотечний артпростір для творчості, емоцій та краси // Б-ка у форматі Д°. – 2021. – № 3. – С. 43-46.
- Опанасюк І.Використання арт-терапевтичних технологій у розвитку емоційного інтелекту старшокласників // Психологія: реальність і перспективи. – 2022. – Вип. 19. – С. 67-78.
- Опанасюк І. Використання арт-терапевтичних технологій у розвитку усвідомлення підлітками особистісного емоційного простору // Психологія: реальність і перспективи. – 2023. – Вип. 20. –
- С. 135-143.
- Петрочко Ж. Використання арт-технік у профілактиці агресивності молодших підлітків у сучасних умовах // Соціальна робота та соціальна освіта. – 2022. – Вип. 2. – С. 218-229.
- Рудая П. Читання з собаками // Б-ка у форматі Д°. – 2023. – № 3. – С. 27-29.
- Шевченко О. Книготерапія на допомогу людям // Бібл. планета. – 2023. – № 3. – С. 22-25.
- Шевченко О. Книго- і арттерапія – невід’ємні складові сучасної бібліотеки // Бібл. форум : історія, теорія і практика. – 2023. – № 1. – С. 30-32.
- Шум Л. Здоров’я нації і наслідки війни – як бібліотеки можуть зробити свої громади здоровішими // Бібл. планета. – 2023. – № 4. – С. 19-21.
- Періодичні видання
- Бібліотека у форматі Д°. № 2. – Київ, 2019.
- Бібліотека у форматі Д°. № 4. – Київ, 2019.
- Бібліотека у форматі Д°. № 3. – Київ, 2021.
- Бібліотека у форматі Д°. № 2. – Київ, 2022.
- Бібліотека у форматі Д°. № 4. – Київ, 2022.
- Бібліотека у форматі Д°. № 3. – Київ, 2023.
- Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. № 2. – Київ, 2019.
- Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. № 2. – Київ, 2022.
- Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. № 2. – Київ, 2023.
- XVIII 33197 Бібліотечна планета. №3. – Київ, 2021.
- XVIII 33197 Бібліотечна планета. №3. – Київ, 2023.
- XVIII 33197 Бібліотечна планета. №4. – Київ, 2023.
- Бібліотечний вісник. № 1. – Київ, 2021.
- Бібліотечний вісник. № 2. – Київ, 2021.
- Бібліотечний вісник. № 3. – Київ, 2021.
- Бібліотечний вісник. № 4. – Київ, 2021.
- Бібліотечний вісник. № 1. – Київ, 2022.
- Бібліотечний вісник. № 3. – Київ, 2022.
- Бібліотечний вісник. № 2. – Київ, 2023.
- XVIII 36183 Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. № 1. – Київ, 2023.
- XVIII 36183 Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. № 4. – Київ, 2023.
- Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. – Дніпро, 2022.– № 1.
- Вісник Книжкової палати. № 6. – Київ, 2022.
- Вісник Книжкової палати. № 5. – Київ, 2023.
- Вісник Національного авіаційного університету. Педагогіка. Психологія. – 2022. – Вип. 2.
- Вісник Харківської державної академії культури. Вип. 54. – Харків, 2019.
- Вісник Харківської державної академії культури. Вип. 60. – Харків, 2021.
- Вісник Харківської державної академії культури. Вип. 61. – Харків, 2022.
- Вісник Харківської державної академії культури. Вип. 64. – Харків, 2023.
- Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. РДГУ. – Рівне, 2022. – Вип. 19.
- Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. РДГУ. – Рівне, 2023. – Вип. 20.
- Соціальна робота та соціальна освіта: журнал. – Умань, 2022. – Вип. 2.
- Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. № 9. – Київ, 2022.
- Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. № 10. – Київ, 2022.
- Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. № 11. – Київ, 2023.
- Український інформаційний простір. № 1. – Київ, 2023.{C}{C}
- Український інформаційний простір. № 2. – Київ, 2023.